Skip til hoved indholdet

​Du kan som beboer i Vamdrup Boligselskab indsende en naboklage.

Klagen skal være præcis. Det skal fremgå klart, hvem du klager over, hvad vedkommende har gjort, samt hvor og hvornår det skete.

Vi gør opmærksom på, at hvis du tidligere har klaget, og det ikke har hjulpet, skal du klage igen, og du må ikke vente for længe med at gøre det. Klagesager henlægges normalt efter ca. 3 måneder.

Det bemærkes, at klagere ikke på forhånd kan garanteres anonymitet. Når sagen behandles af Vamdrup Boligselskab, vil den, der klages over, kunne få oplyst, hvorfra oplysningerne i klagesagen stammer. Dette gælder også hvis klagesagen skal videre til beboerklagenævnet eller andet.

Når vi modtager en naboklage, vil klagen blive taget med på et hovedbestyrelsesmøde, hvor den bliver behandlet. På hovedbestyrelsesmødet afgøres, hvad der skal gøres.

Vi opfordrer til, at du selv prøver at kontakte din nabo, for at løse problemet, før du sender en klage ind.

Kontaktoplysninger
Klagen
Det er vigtigt, at du har læst alt på denne side, inden du accepterer indsendelsen. Du skal acceptere ovenstående og acceptere, at vi opbevare og bruger dine oplysninger, mens vi behandler din henvendelse og at vi kan opbevare sagen i 4-12 måneder.​